01 Ağustos 2006

Marjimal.. O ne ki?

Çağıl'la bir gün oturup kara kara düşünürken aklımıza el ele blog dediğimiz günlüğü yazmak geldi. Oturduk, isim düşündük. Dakikalar birbirini kovalarken ampül misali fikir düşüverdi aklıma: Marjimal. Fikri ilk söylediğimde Çağıl biraz duraksadı. Güldü ve ekledi:

O ne olm ya???



"Azizim" diye lafa başlarken yüzüme tebessüm getirmişti bu soru. Hemen elimden geldiğince izah etmeye çalıştım. İnternet içinden çıkan Marjimal tabiri, adam olamadım bari marjinal olayım yanılsamasını içinde taşıyor. Tabii ki entel olmaya çok çalışıp, ayarı fazla kaçırıp mal olanlar için de kullanılmıyor değil. Salt bu yüzden onlara Marjimal demek içimden geldi, deyiverdim. Hemen alıştı bu isme Çağıl. Hadi bari üzerine yazalım dedik.

Nitekim uzun tema seçimlerinden sonra, "Allahın yolu birdir" diyerek hazır temayı düzenledik. Tabii hak da yemedik, bilhassa lafımızı serpiştirerek Blogger Template'i bir güzel övdük.

Toparlarsak, Marjimal, sayıları artacak olan birkaç gencin kafasına esince yazdıkları günlüktür. Sinerjiye göre saçma, ortama göre zevkli okuyacağınız her yazı, Marjimal'e de aittir diyemeden geçemeyeceğim.

Şimdilik Çağıl'la kafamıza göre karalayacağız ama maksat salt "yazmak" olsun. Yani bir bakıma düşünceleri teşhir etme isteği, yada içimizde kalanları yazıya döküp birkaç satır karalamak için açtık günlüğü. Başta beyne limoni tadı veren günlükler yazacak olsak da -tahmin- siz bizi açılınca görün! (diyerekten iddialı lafımı ediyorum.)


Dipnot: Blogger'ı tercih ettim çünkü prestiji olduğunu düşünüyorum. Bu da
böyle bir anım.

2 yorum:

Asortik Krep dedi ki...

Hoşgeldiniz :)

Sardunya dedi ki...

Son derece akılda kalıcı bir isim. hayırlı olsum, hoşgeldimiz marjimal:)