21 Ağustos 2006

Sıradan Bir Yazı



Marjimal, resmen şahıs blogu olmaya başladı Arda. Neyse

Çağıl, yoğun bir iş temposu ile bu yazıyı yazıyor. Aslında yazmak istemiyorum ama nedense yazmak zorundaymışım gibi hissediyorum. Marjimal'i ilk açtığımızdaki heyecanımı kaybetmiş durumdayım. Nedendir bilinmez fakat yazmak zor geliyor."Sanki Bloglarda gezen bir virüs var." İzlediğim kadarıyla kimse birşeyler yazmak istemiyor.

Bu arada da Google'yi kutluyorum. Blogger'a 10 Page Rank üstünden 10 verilmiş.

2 yorum:

kedi dedi ki...

Evet sevgili çocuum,bak ben 1 ay sonra geldim,içimden hiç ama hiç yazmak gelmiyor.
Bunu da bana vermiş olduğunuz link kıyaana yazıyom ona göre,çamaşırlar makinede,onları ascem ,beklerken yazıyom,yoksa blogunuzda boncuk falan bulduğumu sanmayın,bu saatte yazıyoz diye.Buna bir nevî yalakalık,iade-i ziyaret işte amann ne istersen diyebilirsin yanee.

Şşşt oolummm!!!Hemen şımarma len,geç bakimm yerine,yüz verince hemmen astarını istiyonuz sizde yaw,astarların metresi ne kadar haberiniz var mı sizin terbiyesizler!
Sanki babamın evinden getiriyom ben astarları,Allaalaaaaa

Asortik Krep dedi ki...

Bence yaz sen..bu işi iyi yapıyorsun çocuğum :))