02 Eylül 2006

yok olmadı bu

hani amerikan filmlerinde bir bildik tepki vardır ya "ay, bunu hiç demiyceksin sanmıştım" şeklinde, hastayım ben ona.

uzun zamandır yazamıyorum, çağıl da yoğunluğun sebebi olsa gerek.. ne bileyim üretken olamıyoruz. hatta paranoyaklık mı bilemiyorum ama bağlantı verdiklerimize layık olmadığımızı düşünüyorum. halbuki başında bu umutlarla açmamıştık bu işi. yazarız, asarız, keseriz şeklinde takılıyorduk. ki açılışı da öyle yaptık. ama günden güne geçtikçe söndü bu istek içimde. -ki çağıl'ın da öyleymiş-

tribe falan girmek yanlış ama insan birşeyler görmedikten sonra, o günün sonunda payına çıkaracağı birşeyler olmayınca üretken olamıyor, velhasıl yazamıyor öyle süslü blog'a binbir çeşit kelime oyunlarını.

triptir bu, basbayağı bir trip. bildik sanatçı tribidir hatta. "üretkenliğimi kaybettim" deyip köşene çekilirsin. zamanla oturduğun o cumbalı evin köşesinde çürüyüp gidersin ardından. şansın varsa, biraz da birşeyler bırakıp kalıcı olduysan kendi dalında, anılırsın ara sıra.

evet, kapatmayı ben de düşündüm. hatta kapatıp üstüne ahkâmlı bir yazı çekmeyi epey istedim. çünkü marjimal güzel bir projeydi. isim olarak seçilmişti başında. sanırım fikir olarak gelişmedi pek.

hani üretkenliğini kaybeden sanatçı gibi olsak, biraz yaşımız geçmiş, bu dünyadan birşeyler öğrenebilmiş ve menopoz yaşımıza rağmen birşeyler ortaya koyabilmiş olsak çekinmeden kapatırım, hatta kodlarını da ben yazarım!

hayır, henüz birşey üretmedik. onun için öyle veya böyle, bu sitede saçma sapan mesajlar görebilirsiniz. unutmayın, onlar üretemeyen gençlerin nacizane tecrübeleridir. onun içindir ki kapanmıyoruz, inadına kapatmıyoruz burayı. yani bu ismi blogger'da almak isteyenler hiç ümitlenmesinler. seviyoruz sizi, yazmaya çalışacağız..

1 yorum:

Asortik Krep dedi ki...

İyi bir fikir kapatmamak..Hem insanın kendi fikirleri saçma bile olsa her zaman arkasında durmalıdır değil mi?
Ben sizin yazılarınızı seviyorum sadece bunun için bile yazmanız gerekir :)
Çağıl'ı da arada tetiklersen iyi olur diye düşünüyorum.O da bu blogda yazısını geliştirdi diye düşünüyorum..
İyi bir başlangıçtı..Vazgeçmeyin..